AnasayfaPortal*GaleriSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
taz
Sitenin Onur Üyesi
Sitenin Onur Üyesi
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1497
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 18/04/08

MesajKonu: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   Paz Mayıs 18, 2008 4:07 pm

1 ) Usta

2 ) Şef

3 ) Genç

4 ) Şampiyon

5 ) Pehlivan

6 ) Delikanlı

7 ) Kaptan

8 ) Kardeş

9 ) Hemşerim

10 ) Birader

11 ) Bacım

12 ) Üstad

13 ) Hocam

14 ) Doktor

15 ) Çakal

16 ) Heey

17 ) Loo Heyven

18 ) Hödük

19 ) Kuzen

20 ) Baba

21 ) Kopil

22 ) Den yo

23 )Yenge

24 ) Hocam

25 ) Arkadaşım

26 ) Oğlum

27 ) Ulan

28 ) Lan

29 ) Abi

30 ) gardaş

31 ) pissst

32 ) aloooaaa!

33 ) hoooop!

34 ) Ortak!

35 ) Memur bey!

36 ) Gülüm

37 ) Yiğidim

38 ) Bey

39 ) Hanım

40 ) Kuzum

41 ) cancazim ...

42 ) Yavru kus

43 ) Evladım

44 ) Kamil

45 )Hacı

46 ) topraam

47 ) Gözüm..

48 ) Yingee

49 ) abee

50 ) Dallama

51 ) Lan zibidi...

52 ) Millet

53 ) Güzelim

54 ) Yakışıklı

55 ) Hafız

56 ) bilaaader

57 ) Muhterem

58 ) Muhterem din kardeşim

59 ) Eleman

60 ) Patron
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.canmuhammed.ile.biz
taz
Sitenin Onur Üyesi
Sitenin Onur Üyesi
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 1497
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 18/04/08

MesajKonu: Geri: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   Paz Mayıs 18, 2008 4:07 pm

Very Happy Sad Smile Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.canmuhammed.ile.biz
X_@sRi_s@@det_X
Admin
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 912
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 14/04/08

MesajKonu: Geri: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   Ptsi Mayıs 19, 2008 8:05 am

Sad Sad Sad Sad

_________________
Muhtacız Ya ResullAllah'a!...



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.asrisaadet.ile.biz
SUMEYYE
Sitenin Onur Üyesi
Sitenin Onur Üyesi
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 443
Nerden : İSTANBUL
İş/Hobiler : Ehli Sünnete uygun kitapları okumak
Lakap : mercimek
Kayıt tarihi : 21/04/08

MesajKonu: Geri: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   Ptsi Mayıs 19, 2008 8:09 am

Lan zibidi...
abee
Yavru kus
Very Happy Sad Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
karadavi
Admin
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 32
Nerden : Alimlerin Diyarindan
İş/Hobiler : Dostumuza Dostum degil Kardesim deriz..
Lakap : hmm,,, Seyhulislam, Karadavi, Kuttub,.. Gazali
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   Cuma Eyl. 26, 2008 3:22 am

bide mübarek var en cok kullandigim muhterem ve mübarektir

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.hakikat.forume.biz
karadavi
Admin
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 53
Yaş : 32
Nerden : Alimlerin Diyarindan
İş/Hobiler : Dostumuza Dostum degil Kardesim deriz..
Lakap : hmm,,, Seyhulislam, Karadavi, Kuttub,.. Gazali
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   Cuma Eyl. 26, 2008 3:23 am

Muhterem

Muhterem din kardeşim

Hocam, Üstad.

bunlar niye Komik ki anlamadim ?

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.hakikat.forume.biz
medineli
«««Vip Üye»»»
«««Vip Üye»»»
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 286
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : kuran okumak
Lakap : hacı
Kayıt tarihi : 18/04/08

MesajKonu: Geri: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   Cuma Ekim 03, 2008 7:58 pm

karadavi demiş ki:
Muhterem

Muhterem din kardeşim

Hocam, Üstad.

bunlar niye Komik ki anlamadim ?aynen aglama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Yurdum insaninin HITAP Sekilleri/acaip komik
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» En SeÇme Fikralar... En komik fıkralar . Çok komik fıkralar. en güzel fıkralar
» Belden aşağı Fıkralar
» Moralinmi Bozuk, Canınmı sıkılıyor ? O zaman Gir içeri Süper hikaye dinle komik hikaye
» Emre Aydın Resimleri Arşivi
» 09 Kasım 2008 FB 4 - GS 1 Her zamanki gibi beklenen son :)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
FORUM ANA SAYFA :: «««««Eğlence Bölümü»»»»» :: Fıkra ve Mizah!...-
Buraya geçin: